Sunt bolnav dar mă trate(a)z(ă) acasă…Scorseze Ambulanță Privată

Când am făcut primul atac de panică, acum 3 ani, am simțit că mor. Nu mi-am dat seama ce mi s-a întâmplat, ce anume l-a declanșat, dar totuși mi-am revenit destul de repede pentru că nu am fost singură.

Când l-am avut pe al doilea, situația a fost diferită. Singură acasă, într-o zi toridă, înaintea unui examen. Mi-am sunat iubitul, însă el se afla la cel puțin 20 de minute de mers de mine. Timpul se scurgea atât de greu, ceea ce simțeam se amplifica și credeam că în orice secundă voi leșina. A fost groaznic și fiecare atac de panică pe care l-am avut după aceste episoade a fost teribil, în felul lui. În timp am învățat să le controlez cât de cât, astfel încât să le distrug încă din fașă sau măcar efectul lor să fie minim.

Însă în acele momente de coșmar mi-aș fi dorit să știu că există servicii medicale la domiciliu, așa cum sunt cele puse la dispoziția clienților prin intermediul celui mai mare serviciu de ambulanță privată din România, SCORSEZE AMBULANȚĂ PRIVATĂ.

Mi se pare minunată și lăudabilă această inițiativă mai ales că sănătatea trebuie să fie mereu prioritatea noastră, indiferent de vârstă, statut sau locație.

SCORSEZE MEDICAL GROUP a lansat un pachet de servicii medicale la domiciliu, sub formă de abonament, care se găsește atât în varianta pentru adulți, cât și în varianta pentru copii.

În aceste pachete se încadrează solicitările de urgență, consultațiile medicale, recoltare de probe pentru analize si sfaturi medicale telefonice, toate acestea fiind disponibile non stop.

Nu e extraordinar? Un astfel de abonament vă scapă de cozile interminabile de la spitale sau clinici, în acest fel economisiți timp și nervi, ba chiar totul se realizează într-un cadru confortabil și liniștit, chiar la voi acasă. Și mai ales, gândiți-vă cât de utile pot fi aceste servicii pentru o familie cu copii, pentru că deși ne dorim să nu fie probleme, câteodată nu ne putem împotrivi.

Prețurile mi se par foarte mici pentru ceea ce oferă: doar 14 euro/lună pentru pachetul pentru adulți și 7 euro/lună pentru pachetul pentru copii, condiția fiind ca atunci când încheiați contractul să aveți la voi acest pliant, în care găsiți și mai multe informații despre serviciile oferite.

Încă o dată aplaud această inițiativă lăudabilă și sper ca și alte servicii de ambulanță să preia aceasta idee!

P.S.: Scorseze Medical Group este foarte activă și pe pagina de Facebook și vă așteaptă cu sfaturi și informații, îi găsiți aici.

One thought on “Sunt bolnav dar mă trate(a)z(ă) acasă…Scorseze Ambulanță Privată

Leave a Reply

