Cum să iei țeapă în stil..UrbanikStyle

Inevitabil, vine o situație când, participant la concursuri online fiind, te lovești de țepari. Ți-ai asumat acest risc alegând să ai încredere în firme no name ce păreau serioase, te-ai gândit că le faci și lor un bine, un pic de reclamă, niște clienți, poate prinzi și tu un premiu frumușel, situație win-win.

Dar ce faci când întâlnești, surprinzător, nu organizatori, ci sponsori neserioși, ahtiați doar după câștig, care o dată ce își ating scopul, îți dau cu flit în cel mai urât mod?? Vă spun eu, faceți exact ce fac și eu acum, scrieți articole prin care încercați să deschideți ochii oamenilor cu privire la ei.

Cine m-a enervat de data asta, vă întrebați? Este vorba despre „faimoasa“ firmă UrbanikStyle, ce dispune atât de magazin online dar și de magazin fizic, pe Calea Floreasca, în buricul orașului. Dacă vedeți ce haine, dar mai ales, ce prețuri au pentru ele, ați zice că ar fi indicat ca măcar să încerce să-și respecte potențialii clienți pentru ca cineva să le cumpere boarfele și mai mult, să le rămână fidel, având în vedere concurența. Nu este cazul aici, vă explic imediat după ce vă las să admirați în voie aceste minunate creații, intitulate sugestiv “Comori Urbanik“. Într-adevar, aici nu pot să-i contrazic, chiar pare că a săpat cineva după ele.

pageghg

Ei, v-am acaparat atenția, nu? Acum vine șocul. Niciunul dintre aceste produse nu este mai ieftin de 100 RON, asta ținând cont că sunt și reduse cu vreo 30% și că marea majoritate nu le găsiți în stoc, pesemne sunt mulți vânători de astfel de comori. Clar, nu înțeleg eu moda. (nu toate hainele sunt așa hidoase, însă înspre asta bat)

Care este de fapt supărarea mea, că doar nu am scris atât să mă … în gusturile oamenilor? Patronii sunt de o neseriozitate și de o nesimțire crasă.

O s-o iau pas cu pas, pentru a putea înțelege exact cum s-au desfășurat evenimentele.

Totul a început când, într-o frumoasă seară de mai, am aflat că sunt fericita câștigătoare a unui concurs organizat de Fashionoutfit.ro în colaborare cu mai sus numiții, iar premiul era un voucher de 200 RON pe care să-l folosesc achiziționându-mi ce vreau din magazinul UrbanikStyle.

Trebuie să precizez din capul locului, organizatorul Fashionoutfit.ro nu are absolut nicio vină. Ba mai mult, de foarte mult timp nu am mai întâlnit un organizator atât de serios și competent care să se preocupe sincer de problema întâmpinată de câștigător și care să încerce să rezolve cât mai repede și mai eficient situația, astfel încât nicio parte să nu fie prejudiciată, nici măcar sponsorul neserios. Știu că a mai organizat și alte concursuri, dar din fericire, cu alți sponsori. Așa că participați cu încredere, dacă vă fac cu ochiul premiile puse la bătaie.

Procedura de anunțare a câștigătorului a fost simplă, cea standard. Am fost contactată prin mesaj pe Facebook de către organizator, mi s-a verificat înscrierea, am oferit datele necesare iar organizatorul le-a transmis mai departe sponsorului, urmând să fiu contactată de ei, în vederea primirii voucherului.

Asta s-a întâmplat în seara de 15 mai. Pe 19 mai încă nu mă contactase nimeni. Deși nu stau deloc bine cu răbdarea am zis să fiu finuță și să nu fac scandal, că poate sunt oamenii ocupați. Tot Fashionoutfit a fost cel care s-a precupat dacă mi-am primit premiul. A fost șocat să afle că nici măcar un amărât de mesaj pe Fb nu mi-au dat, măcar să mă mintă ceva, orice. Mi-a promis că îi va suna și că va discuta cu ei și sunt convinsă că asta a încercat, doar că nu a avut cu cine.

Pe 21 mai tot nu fusesem sunată, tot organizatorul i-a căutat, s-au contrat și a reușit să îmi obțină mai mult decât voucherul, niște poze cu mai multe ținute, o cafeluță, un fel de girls talk, cum spune și motto-ul magazinului.

Au catadicsit într-un final să mă sune pe 22, am vorbit cu patroana, părea tare drăguță, m-a invitat la ei, urmând să îi dau un telefon când pot ajunge, eu fiind plecată din București la momentul respectiv.
Premiul, voucherul, nu a avut vreo dată limită de folosire, vreo condiție cum că trebuie neapărat să cumpăr din magazinul fizic, ci puteam să aleg magazinul online.

Problema a intervenit în momentul în care, fiind prinsă cu susținerea disertației și mai apoi cu părăsirea Bucureștiului (mai exact de pe data de 15 iunie), nu am pus pe lista de priorități vizitarea magazinului UrbanikStyle.

Căutând o soluție convenabilă atât pentru ei, cât și pentru mine, le-am propus să mi se trimită un anume produs (postat printr-o poză pe pagina lor de Fb chiar în ziua respectivă) la adresa mea din provincie, asigurându-i că voi face poze/review premiului de îndată ce îl primesc. Eram dispusă să plătesc chiar eu transportul prin curier în caz că acest lucru îi deranja.

Din păcate, atât inițiativa dar și toate mesajele mele către pagina UrbanikStyle au fost ignorate cu bună știință, deși au fost citite, e imposibil să postezi în fiecare zi că “te simți fabulos la Urbanik București “ și să nu vezi niște mesaje clipocind în partea de sus a paginii.

Am vrut s-o las baltă, mă gândeam că în toamnă oricum voi ajunge la București și poate le fac o vizită, să scap de stresul asta. Până astăzi când am fost iarăși întrebată de organizator dacă mi-am primit premiul. Aflând toată situația a contactat iarăși sponsorii care, cu atâta nonșalanță și seninătate au răspuns că nu au ignorant niciun mesaj din partea mea, că e vina mea că nu am venit când am zis, ba mai mult, cireașa de pe tort, că s-au retras și că au vândut magazinul. Așa ceeeeevaaaa??!! Pur și simplu s-au spălat pe mâini, nu îi interesează ce se spune și de către cine.

Așadar, domnilor sponsori, vreau să vă lămuresc cu privire la câteva aspecte și la rândul meu am niște întrebări la care aștept răspuns:

1.În primul și primul rând, voucherul oferit presupunea cheltuirea lui pe site-ul UrbanikStyle.ro, nu neapărat în magazinul fizic Urbanik București.

kkkhjjjj

2.Când am vorbit la telefon cu doamna (nu cu domnul care se arată atât de deranjat și îmi pune cuvinte în gură!) am spus clar că sunt plecată în acel moment din București, voi reveni, iar în măsura în care timpul îmi va permite, o voi suna în vederea stabilirii unei întâlniri. Nu mi s-a menționat în niciun moment că este imperios să ajung atunci la dvs., altfel voi pierde voucherul. Mi s-a spus să sun atunci când doresc să vin la magazin. Uite vă anunț acum că voi veni în septembrie.

3.Situația a fost una nedorită de mine, evident nu am căutat să pierd premiul. Însă nu înțeleg de ce așa mare înverșunare ca eu să vin neapărat în București pentru cumpărături, în condițiile în care dvs. dispuneți de magazin online, ba mai mult eu fiind dispusă să plătesc transportul dar și să fotografiez ținuta (cum s-ar fi întâmplat și în cazul cumpărării din magazinul fizic) ??

4.Așa se tratează un potențial client? Un câștigător, un om față de care aveți o datorie?? Nu era mai simplu dacă îmi trimiteați pur și simplu hainele, cu transportul plătit de mine, care era deranjul, nu înțeleg. Sau, răspundeați frumos că pot veni oricând să îmi ridic premiul din magazin, nu contează perioada, pentru că nu vă afectează în niciun fel, tot un voucher de 200 RON rămâne.

5.Spuneți că ați vândut magazinul, că nu vă mai interesează nimic din ceea ce ține de el și că nu vă afectează cu nimic o eventuală defăimare. Păi atunci poate îmi explicați și mie de ce patroana încă distribuie postările paginii pe profilul ei personal. Nu-mi spuneți că din cauză că s-a atașat atât de tare și că nu poate să let it go, vorba aia.

Nu am vrut să se ajungă aici, am vrut înțelegere și respect, dar dumneavoastră m-ați ignorat.

Vreau acum tot ce am vrut inițial. Îmi vreau voucherul, premiul ales de mine în termenii enunțați mai sus. Aștept cu interes un răspuns din partea dumneavoastră și în măsura în care vă revizuiți atitudinea, mă voi gândi dacă acest articol dispare sau dacă va rămâne în analele internetului în ceea ce privește sponsorii țepari.

Încă o dată, jos pălăria pentru organizatorul Fashionoutfit.ro! Sunt aproape convinsă că nu mulți organizatori m-ar fi întrebat de atâtea ori dacă e totul în regulă, dacă mi-am primit premiul, sunt sigură că nu ar fi dat mesaje în puterea nopții în încercarea de a soluționa o problemă ce putea fi rezolvată cu luni în urmă, cred cu tărie că avea și alte lucruri de făcut în afară de a citi și a transmite zeci de mesaje cu o ușoară tentă răutăcioasă. Pentru asta, mulțumesc!

Și uite așa încep seria articolelor despre sponsori sau organizatori neserioși. Știu că multe dintre voi aveți povești interesante, dar sigur nu plăcute de spus. Le aștept și poate reușim să le strângem și să le arhivăm frumos pe toate, pentru a-i preveni și pe alții.

4 thoughts on “Cum să iei țeapă în stil..UrbanikStyle

  1. Am citit si eu cap coada articolul . Sponsorul m-i se pare de o nesimtire exagerata .
    Avand in vedere ca , nu v-a comunicat printr-un mesaj pe facebook sau telefon cum ca, voucherul ar avea un termen limita sau o data/mai multe dati anume in care puteti merge sa va alegeti premiul . Iar in privinta expedierii prin posta/curier nu trebuia sa fiti refuzata mai ales oferindu-le transportul platit de Dumneavoastra , pana si acest lucru trebuia achitat tot de catre Dumnealor( transportul prin curier/posta ) deoarece ati castigat un concurs in care si-au asumat o responsabilitate morala/financiara etc . Dar dupa cum s-au comportat se pare ca nu au nici un fel de demnitate , sa nu mai spun respect pentru alte persoane .
    Foarte bine ca ai facut acest articol , te felicit ca ai avut curajul acesta si iti tin pumnii sa primesti premiul meritat :*

    Like

    • La tot ce am scris in articol adaugati faptul ca acum, in loc sa caute o cale amiabila prin care sa comunice cu mine si sa ajungem la o intelegere, “distinsii” se ocupa cu raportarea conturilor care distribuie acest articol, mai cu seama ale mele. Poftim cultura…

      Like

Leave a Reply

