Lenjerii catifelate pentru nopți și zile fermecate

Temperaturile scăzute care au luat cu asalt țara în ultimele zile nu mai sunt o surpriză pentru nimeni.

Deși nu sunt cea mai mare fană a ploilor, încerc să ocolesc starea asta deprimantă pe care mi-o induce vremea rea și să mă bucur așa cum știu eu de ceea ce numesc „aproape toamnă“: pot merge la terasă și îmi pot comanda cu încredere ciocolata caldă atât de dragă mie, fără să întâlnesc priviri ciudate; pot da iama în cutiile cu amintiri și jurnalele din generală/liceu și să depăn amintiri; curățenia și sortatul hainelor sunt realizate temeinic atunci când plouă afară..și lista poate continua.

Însă cel mai mult iubesc să mă ascund între cearceafuri cu o carte bună sau vizionând un serial interesant, până mă ia somnul. Și că tot a venit vorba de asta..

Iubesc senzațiile pe care mi le oferă un cearceaf de calitate. Iubesc cum se simte un cearceaf rece pe o piele încinsă de la atâta stat în soare la fel de mult cum îmi place și căldura pe care o degajă peste picioarele înghețate de frig de prea mult stat la focul de tabără.

Proaspăt întoarsă din vacanță, din creierii munților, tânjesc după mângâierea acelor lenjerii de pat perfecte pe care mi-am odihnit trupul timp de 4 zile. Catifelate, apretate și călcate, nu le-am găsit niciun cusur și pot declara că sunt cele mai bune pe care am dormit în toată viața mea. Mi-am dat seama cât de mult contribuie lenjeria de pat la sănătatea ta, la a avea un somn sănătos odihnitor, așa că, de cum am ajuns acasă, m-am pus pe căutat lenjerii. Îmi doresc același confort ca la un hotel de lux, chiar dacă mă aflu doar în patul meu, o canapea tare și extensibilă.

Astfel am ajuns pe Lenjerii de pat outlet, primul outlet de lenjerii de pat din Romania. Calitatea este garantată, iar prețurile sunt mici, miciiii, micuțî, mititeli! Mai mult, pentru a garanta calitatea, în cadrul companiei, pe numele ei Alegria Online, există un departament CTC (Control Tehnic al Calității) care filtreaza produsele înainte ca acestea să ajungă la clienți.

Pe site găsiți o sumedenie de produse, de la lenjerii de pat, halate de baie, prosoape, cuverturi și pilote până la produse pentru casă sau chiar haine, pantofi sau cosmetice. Prețurile sunt mai mult decât accesbile însă nu v-am spus cea mai bună parte: PROMOȚIILE!

Pentru că ia uitați ce super oferte au pregătit pentru noi cei de la Lenjerii de pat Outlet, în perioada 13-20 august!

l1

l2

l3

l4

Eu deja am pus ochii pe câteva lenjerii, îmi e tare greu să mă hotărăsc pentru că toate sunt superbe!

IMPORTANT: Dacă vă hotărâți să dați o comandă trebuie să știți că dacă alegeți ceva din cadrul promotiei 1+1 GRATIS taxa de curier este în valoare de 19 lei/22 lei indiferent de valoarea comenzii. Însă, dacă aveți o comandă mai mare de 199 LEI, transportul este GRATUIT! Având în vedere că nu este greu să ajungeți la o asemenea sumă, mai bine vă luați un prosopel sau orice altceva și scutiți taxa de transport, pentru că este mai avantajos!

Și acum marea surpriză: oricine cumpără minim două lenjerii de pat până pe 20 August poate câștiga o excursie de vis la Paris! Grăbiți-vă!

Vă urez cumpărături plăcute și nopți catifelate!

Leave a Reply

