Catena e too mainstream. Bolnavii cool aleg CumparaMedicamente.ro

Mă doare măseaua. Fug la farmacie. Am o migrenă. Trimit iubitul să-mi cumpere pastile.

Industria farmeceutică s-a dezvoltat atât de mult în ultimii ani (sau românii sunt din ce în ce mai bolnavi, din păcate!), încât chiar și în orașele micuțe, cum este cel în care locuiesc eu, găsești cel puțin 7 farmacii.

Totul este simplu când vine vorba de cumpărat analgezice, antibiotice, produse pentru uz general, care se pot găsi chiar și la farmacia fără siglă dintre blocuri. Dar când vine vorba despre nevoi mai speciale, lucrurile se schimbă. Pentru că nu e chiar la îndemână și ieftin să mergi în următorul oraș ca mărime din județ sau chiar la capitală să le cumperi, eu am găsit soluția ideală. Cumpărăturile online și nu de oriunde, ci de pe CumparaMedicamente.ro, o farmacie online ce aparține lanțului Ecofarmacia.

logo

Numele site-ului este ușor de reținut, exprimă clar scopul pentru care a fost creat, dacă îl accesați găsiți foarte repede ceea ce vă interesează pentru că toate produsele sunt dispuse pe categorii.
Din punctul meu de vedere designul simplist dar și meniul aerist, reprezintă atuurile principale deoarece în acest fel înlenesc atât accesul cât și folosirea cu ușurință a site-ului și de către persoane vârstnice sau de către cei care nu au o relație foarte bună cu tehnologia. Pentru că sănătatea nu întreabă dacă te pricepi să navighezi pe internet, nu-i așa?
În plus, dacă ar fi fost prea încărcat sau ar fi predominat culori puternice, ar fi fost deranjant chiar și pentru tineri. Spre exemplu, eu am vederea foarte sensbilă iar dacă ajung pe un site ce are la bază prea multe elemente sau culori țipătoare, am ieșit în secunda 2, nici nu mai stau să mă gândesc ce prețuri bune au produsele.

Un alt mare plus îl reprezintă categoria Sfaturi practice, nu vă spun mai multe, vă invit să citiți chiar voi, dar vă asigur că veți găsi informații interesante și de ce nu, prețioase și veți zăbovi ceva vreme pe acolo.

Bun, acum că am lămurit cum stă treaba cu aspectul exterior al site-ului, să vorbim puțin și despre conținut, căci asta e cu adevărat important.

Am ajuns pe CumparaMedicamente.ro la îndemnul unei prietene care își achiziționase produse Solaris la prețuri foarte bune. Știu cât de greu este să găsești aceste produse atât de iubite de toată lumea care se preocupă măcar puțin de ceea ce pune în gură, atât în București, dar mai ales dacă locuiești în provincie. Așa că de cum le-am văzut pe site, am avut grijă să îmi umplu coșul cu produsele preferate.
Pe lângă produsele Solaris, Alevia sau Longevita, am mai descoperit câțiva producători de care nu știam, cum ar fi Radix, Hypericum Impex și Quantum, de unde mi-am achiziționat câteva produse de care sunt foarte mulțumită (în special de siropul de cătină fără zahar și picăturile de propolis).

page1

Toate aceste produse despre care v-am vorbit mai sus sunt în categoria Alimente speciale, iar ceea ce ne recomandă specialiștii sună așa: “Alimentația specială vizează anumite aspecte ale sănătății și bunăstării fizice și le ameliorează. Vă propunem să încercați făina integrală de orez, făina fără gluten, cereale fără gluten, dulciuri și fructe uscate. Există produse care ajută la scăderea colesterolului sau la îmbunătățirea digestiei.”

Eu vă recomand cu încredere toate produsele din această categorie, de la semințe până la condimente, nu înseamnă că sunteți obsedați de sănătate dacă încercați măcar o dată unul dintre aceste produse, foarte gustoase de altfel (caisele uscate sunt preferatele mele!).

M-am bucurat să văd pe acest site și produse fito-dermatocosmetice, pe care, de când le-am descoperit, nu le-aș mai da pe nicio cremă din comerț. Pentru cei ce nu știți, aceste produse sunt potrivite tuturor tipurilor de ten. Fito-dermatocosmeticele răspund unei game variate de nevoi cosmetice, iar componentele bioactive acționează delicat și se bucură de eficiență crescută, permițând utilizarea unor cantități mici de extract sau formulă.

page2

Mai pe înțelesul tuturor, sunt produse obținute prin extracție, deci cât se poate de naturale, vin într-o gamă diversificată, sunt mult mai eficiente decât cosmeticele obișnuite datorită concentrației mai mare și sunt potrivite tuturor tipurilor de ten, acoperind de asemenea, o multitudine de nevoi cosmetice.
Producătorul produselor este Life-flo și găsim aici prețiosul ulei de argan, serul de maracuja antiaging (preferatul mamei) sau deliciosul unt de mango, de care m-am îndrăgostit de la prima aplicare.

Am ales să vorbesc la final despre această categorie pentru că reprezintă, cu siguranță, grija principală a tuturor femeilor atunci când merg în concediu la mare. Protecția solară. Și cum suntem în plin sezon estival, piața abundă în oferte care de care mai atrăgătoare.

Știm cu toții că organismul are nevoie de protecţie împotriva radiaţiilor, mai ales că, spun specialiştii, stratul de ozon se epuizează. Când alegem protecția solară, nu doar factorul de protecție contează, ci și beneficiile: hidratare intensă, finisare invizibilă, efect de înfrumusețare a pielii sau bronzare rapidă.

page3

Aici găsim principalii producători ce comercializează produse de Protectie solara și, după părerea mea, sunt și cei mai buni.
Fie că alegeți produsele noastre românești, de la Gerovital și Farmec, fie mergeți pe mâna celor de la Vichy, Bioderma sau La Roche Posay, pielea voastră sigur va scăpa de arsurile atât de frecvente în sezonul cald, dar și dureroase.
Trebuie că menționez că prețurile acestor produse mi se par foarte bune, în farmaciile fizice nu am văzut vreo ofertă care să le facă concurență.

Acestea fiind spuse, consider că v-am dat suficiente motive măcar pentru a vă stârni interesul și pentru a vă determina să accesați site-ul CumparaMedicamente.ro. Sunt sigură că veți găsi ceva pe placul vostru, pentru că oferta de produse este variată iar prețurile sunt imbatabile!

Și un super pont: transportul este gratuit la comenzi mai mari de 100 lei!

Spor la cumpărături!

Leave a Reply

