Oh, nu! Alte costume de baie??!

Nu cred că există în lumea asta femeie care, o dată cu apariția primelor raze de soare din luna aprilie, să nu se gândească cum să strecoare în lista de cumpărături URGENTE și absolut NECESARE măcar un costum de baie. Ce mai contează că mai ai 10 acasă, nu sunt noi sau în trend. Ba chiar te-ai mai și îngrășat/slăbit puțin și parcă niciunul nu se mai așează bine.

Mda, cunosc povestea.. Căutăm scuze pentru a ne cumpăra altele noi pentru că, Doamne, avem de unde alege! În fiecare sezon apar modele din ce în ce mai colorate, vesele sau cu tăieturi/print-uri îndrăznețe, cât mai sexy sau glam. Ce femeie nu își dorește acea încredere în sine pe care i-o oferă purtarea unui costum de baie care îi scoate în evidență, într-un mod avantajos, formele?!

Pentru că, să fim serioase, foarte puține dintre noi avem corp de fotomodele, în oglindă ne vedem doar defectele, în niciun caz calitățile. Și astfel, de ce am dori să apărem în public aproape dezbrăcate, expunându-ne în mod conștient presupusele defecte?

Pentru sentimentul pe care ni-l oferă un costum de baie, pentru modul în care ne simțim atunci când îl purtăm. Ne dorim să fim atrăgătoare, nu neapărat pentru alții cât pentru noi, să fim privite cu jind de către bărbați sau cu invidie de către femei, să debordăm de încredere, să ne simțim bine în pielea noastră.

Sau cel puțin acesta este punctul meu de vedere. Poate nu toate suntem făcute după același tipar.

Exact pe aceste principii de bazează și Piera.ro, un brand de lenjerie cu renume, ce se adresează atât femeilor rafinate, elegante, senzuale, cu gusturi bine formate, dar şi adolescentelor care apreciază calitatea şi stilul.

Deși funcționează încă din 2002, spre rușinea mea abia l-am descoperit și m-am îndrăgostit iremediabil de costumele de baie pe care le-am găsit în colectia Primavara-Vara 2015.

page2

De mult timp nu mi s-a mai întâmplat să îmi atragă atenția atâtea modele, așa că sunt foarte nehotărâtă. Inițial voiam să comand un costum de baie întreg, acesta mai exact, însă mai apoi am văzut și alte modele, din 2 piese, care nu-mi dau deloc pace.

page3

Sper ca noaptea să îmi fie un sfetnic bun și să mă ajute să mă decid, pentru ca altfel voi fi nevoită să sparg pușculița. 🙂

Vă recomand și vouă să intrați pe site și să vedeți ce ofertă variată de produse puteți găsi, sigur vă va face ceva cu ochiul. Satisfacția este garantată, materialele sunt de cea mai bună calitate, unde mai puneți faptul că, dacă veți comanda de minim 200 RON, transportul este gratuit!

P.S.: Lenjeria Piera e concepută atât pentru femei, cât și pentru bărbați, așa că vă doresc spor la cumpărături!

Leave a Reply

