Cine suntem cu adevărat atunci când ne dezbrăcăm?

Trăim într-o societate în care aparențele contează.

Fie că vorbim despre aspectul fizic, fie că vorbim despre aspecte morale pe care le ținem ascunse doar pentru a da bine, suntem obligați să ne ghidăm, într-un fel sau altul, după ceea ce fac cei populari, în așa fel încât să nu fim excluși, să nu fim priviți ca niște oameni incapabili să se integreze.

Sigur, nu toată lumea își permite să se îmbrace din cap până în picioare de la Armani doar pentru a-și satisface o tâmpită nevoie de apartenență. Dar nu la asta vreau să ajung, nu asta îmi doresc să punctez, ci alta este întrebarea: Când scăpăm de povara societății, când ne scoatem bijuteriile și accesoriile scumpe, când hainele de brand devin doar un morman de cârpe, cu ce rămânem?
Răspunsul meu? Cu felul în care ne simțim. Cu o conștiință curată, cu un sentiment de „mă simt bine în pielea mea”.

Pentru noi, femeile, dorința de a fi prezentabilă, de a arăta bine, este mai accentuată, deși tind să cred că balanța se echilibrează ușor, ușor și în rândul bărbaților.
Sunt convinsă că marea majoritate a femeilor (și sunt conștientă că este destul de greu de digerat/acceptat/sensibil ceea ce urmează să spun) se îngrijește și se preocupă de felul în care se îmbracă doar pentru a se integra în societate, pentru a nu ieși în evidență într-un mod negativ, pentru a se simți într-un fel respectate. Iar asta mă întristează. Pentru că nimeni nu ar trebui să facă ceva doar pentru că dacă acționează în mod contrar lumea va vorbi, va bârfi și va arăta cu degetul.
Desigur, acum nu spun să stea nesplălate, să iasă nepieptănate din casă, însă dacă ele se simt bine mergând în fustă și în teneși la serviciu, să o facă. Asta nu le afectează în niciun fel capacitatea de a lucra, de a gândi, de a se comporta. Îndrăzniți, lăsați deoparte stereotipurile și trăiți așa cum vă place!

Pentru ce am făcut toată această polologhie? Pentru că m-am săturat să văd cum societatea transformă oamenii și cum de una singură nu pot schimba nimic, mi-am transformat frustrarea în cuvinte.

Și..pentru a vă prezenta site-ul Piera.ro, un brand de lenjerie special creat pentru aceste femei îndrăznețe și curajoase dar romantice și senzuale deopotrivă.

Dacă sunteți de părere că vă încadrați în această categorie de femei (și pun pariu că da!), vă invit să aruncați o privire pe site. Este suficient pentru a vă încânta privirea, să vă incite să dați frâu liber imaginației și fanteziilor și să vă facă să vă doriți mai mult, să vă încânte și simțurile.

Eu am în cap următorul scenariu, de la prima vizualizare a colecției Primăvară-Vară 2015: noapte de vară, briza mării, cer înstelat, iar eu, purtând doar aceste 2 piese, sorb dintr-un pahar de vin pe balcon. Doar îmi imaginez și mă transpun acolo, în acel cadru, atât de relaxant și de boem.
Și tocmai pentru că mi-a plăcut atât de mult ceea ce am văzut, setul este în drum spre mine. Pur și simplu nu puteam spune NU.
page

M-a încântat în mod special faptul că slipul este unul brazilian (pentru că sunt mai greu de găsit în magazinele fizice), iar ca sutien am ales unul push-up deoarece mi se pare cel mai avantajos model pentru mine, având sânii destul de mari am nevoie de susținere.
Îmi place mult faptul că pentru același set, ca imprimeu vorbesc, poți combina ce tip de slip vrei cu modelul sutienului care corespunde. De exemplu, puteți alege slip string cu sutien big-cups sau slip panty cu sutien push-up. Aveți mai multe variante, ceea ce nu poate fi decât un lucru bun.

Vă urez spor la cumpărături, vă aștept aici să îmi spuneți dacă v-ati comandat ceva!

Și nu uitați: Dezbrăcați-vă de prejudecăți, nu de haine!

Leave a Reply

