Să faci bani e ca joaca cu un pistol cu apă? Nu? Înseamnă că nu ai găsit modalitatea potrivită! Promovează SOLE prin ProfitShare și discutăm după

Știți deja că sunt pasionată de concursuri online. De asemenea, am avut grijă să vă anunț că, după o perioadă de secetă în câștiguri, mi-am revenit și în decurs de o săptămână am câștigat vreo 3 premii. Nu vă grăbiți să vă bagați unghia în gât, nu sunt câștiguri nici mari, nici mici, nici extrem de importante sau valoroase, însă pentru mine sunt suficiente, exact cât să îmi dea o stare de bine și o doză de optimism. 🙂

Așa că atunci când am descoperit că aș putea obține niște premii fabuloase, doar scriind, în acest fel dezvoltându-mi și stilul, care se axa parcă prea mult pe ironii și chestii amuzante, m-am gândit că e o situație win-win din orice perspectivă aș privi și că nu am nimic de pierdut.

Dar ce credeți? De cum am intrat pe pagina de start a magazinului online SOLE am intrat în trepidații. Imaginați-vă cum i-ați pune unui alcoolic un pahar de vodka în mână, în timp ce acesta vă spune că abia a ieșit de la dezalcoolizare. Ceva de genul: „hai să sărbătorim asta!”. De ce mi se întâmpla mie asta? Pentru că, deunăzi, devenise o obișnuință pentru mine să fac cumpărături online. Am început cu haine, am continuat cu cosmetice, țin minte că la un moment dat mă bătea gândul să comand și niște hârtie igienică, niște de-ale casei, așa comod îmi era. Și am continuat, mai cu seamă punând în coșul de cumpărături cosmetice, ba un parfum, ba o loțiune. Până când mi-am dat seama că mă entuziasmez cam tare, chiar și la o reducere de 1 leu („OMG, trebuie să-l iau, e la pret redus!!”), că am dăruit prea multe parfumuri și cosmetice pe care le comandasem din impuls și am descoperit apoi că nu se pupă cu gusturile mele și că în curând voi ajunge să stau la gura de metrou să vând mărar pentru a-mi cumpăra o pâine. Nu mă înțelegeți greșit, nu sunt o shopaholică, I’m just a girl. 🙂

Așa, despre ce vă povesteam? Daa, long story short, am renunțat la cumpărăturile online, ba chiar de câteva luni bune nu mi-am mai cumpărat haine/cosmetice nici din magazine fizice. Merit o medalie, pe cuvânt.

Trebuie să vă spun că sunt tare încântată de cum se prezintă site-ul SOLE, pe lângă faptul că totul este foarte bine organizat, meniul aerisit, cu toate detaliile puse la punct, găsiți acolo atât parfumuri/seturi la prețuri mai mult decât accesibile, dar și accesorii cum ar fi gențile, ochelarii de soare, ceasurile și husele de telefon. Și bineînțeles, cosmetice. La prețuri imbatabile, aș adăuga eu. Portofoliul SOLE include peste 3.000 de produse 100% originale provenite de la peste 200 de dintre cei mai cunoscuți designeri de modă și parfumieri. În plus, e o categorie specială, TECH, pentru pasionați și mai ales, pentru iubitorii brand-ului APPLE. Aruncați o privire, vă asigur că veți zăbovi mai mult de 5 minute, deși inițial ați gândit că e doar un alt site de cumpărături.

Cireașa de pe tort, bomboana de pe colivă, moțul de pe rahat, să mă exprim plastic, este aceea că puteți câștiga chiar bani, nu doar că vă satisfaceți pofta de cumpărat, și asta promovând SOLE in Profitshare.
SoleShop.ro îți aduce comisioane de până 10% la produsele din categoriile parfumuri, accesorii fashion, cosmetice, genți, ochelari de soare și de 3% pentru articolele listate în gama Tech (smart watches, căști, brățări fitness).

Așadar, eu zic că v-am adus la cunoștință o mega idee de afacere, în special pentru bărbați. Vă dați seama cât sunteți de norocoși? Puteți obține bani ușor, puteți să le cumpărați iubitelor cadouri la super prețuri, dar de fapt să nu cheltuiți chiar atât de mult, fără alergături și fără prea multă bătaie de cap?? Evident, pentru o femeie ar fi o idee genială de obținut bani ușor, cu care evident, să-și cumpere ce poftește inimioara ei, de pe site-ul SOLE.

Pont: Transport Express Gratuit la toate comenzile în luna Iulie, eu zic să profitați pentru că aveți de ce!

Spor la cumpărătuuuuri!

Leave a Reply

