Moşul vine mai devreme la fetiţele cuminţi :D

I have a new toooooooooy ! :X Moşul a venit mai devreme la mine,după ce a observat şi el că vechiul meu telefon e déjà mult prea bătrân şi nu mai vrea să mă asculte.(Nokia 6233 pe care îl am de peste 6 ani 😀 )

Ca orice berbecuţă tipică,m-am răzgândit în 2 zile de  3 ori,cu toate că acum o săptămână băteam din picior că eu vreau Blackberry.Aşa că de la Blackberry 8520 am trecut la blackberry 9360,ca să mă hotărăsc în final la HTC Desire Z.După ce am avut mână liberă de la Moşu’,cunoscut fiind faptul că nu am deloc răbdare,am ţăcănit să mi se faca rost de telefon.ÎN MOMENTUL ĂLA !!! J)) Pe anumite site-uri nu era în stoc,pe altele era ‘momentan indisponibil’,aşa că l-am trimis pe săracul Mihai să mi-l caute în magazine,să-l găsească şi să mi-l aducă J)) (marţi,13 dec 2011,după ora 18 ).Evident că a venit cu mâna goală şi am pus un bot de 2 metri,pentru că déjà mă vedeam butonând telefonul toată noaptea.A doua  zi dimineaţa iar l-am trimis pe undeva pe la Grozăveşti,ca să-l achiziţioneze.Din nou dezamăgire,pentru că cei de-acolo au spus că mi-l aduc acasă după ora 16.Chinul de pe lume.

În sfârşit.Ora 17..vine telefonul.Păi apuc şi eu să mă uit la el?!N-am loc de Mihai J)) L-am lăsat să-şi bage nasul,gândindu-mă că oricum mie îmi rămâne apoi.

Sunt foarte încântată de telefon.E primul meu telefon cu tastatură culisantă QWERTY şi deja încep să văd avantajele ei.La fel de bine pot sa scriu şi pe tastatura de pe ecran,asa ca asta e un lucru bun.

Are ca sistem de operare Android 2.3 (l-am gasit déjà instalat pe telefon,mă gândeam că trebuie să îl actualizez eu de la 2.2.).Se mişcă foarte bine pe net,singura mea problema fiind că îmi cam prind urechile prin toate conturile de gmail,yahoo messenger,facebook,etc J))) (sper să mă descurc mai bine în timp,pun asta pe seama faptului că pâna acum nu am avut niciodată internet pe mobil ).

Un plus îl reprezintă atât camera foto,cât şi funcţia video.Am rămas surprinsă în mod plăcut de calitatea pozelor(după părerea mea e foarte bună pt un telefon),iar filmuleţele sunt HD,iarăşi ceva minunat.

Are o mulţime de funcţii printre care GPS,hărţi,localizare,quickoffice,etc.O altă chestie foarte faină este asta :

“Un telefon pe care nu-l poți pierde (măcar nu atât de ușor)

Mai mult ca sigur, vei deveni foarte atașat de telefonul tău HTC Desire Z. De aceea ne-am gândit să portăm online experiența HTC Sense. Nu-ți poți găsi telefonul? Folosește HTC Sense.com și vei descoperi telefonul sub pisica adormită. Îți faci griji că vei avea de pierdut pentru că ți-ai uitat telefonul acasă? Folosește HTCSense.com pentru trimiterea și primirea de SMS-uri, pentru redirecționarea apelurilor către un alt număr de telefon. Ești îngrijorat că datele personale de pe telefonul tău care s-a pierdut sau a fost furat? Intră pe HTCSense.com pentru blocarea de la distanță și pentru ștergerea memoriei.”

Dar aş da detalii despre toate funcţiile nu  ar avea deloc relevanţă deoarece nu am reuşit să trec prin toate.În caz că vă interesează găsiţi o descriere completă + support pe site- ul www.htc.com.

Iar un filmuleţ care spune cam totul despre telefon,îl las aici :

P.S.: Pentru cei care sunt cunoscători în acest domeniu şi nu numai,sau dacă aveţi prieteni care deţin acest telefon,accept orice sugestie privind aplicaţiile care mi-ar fi utile pe acest telefon.Vă mulţumesc !

2 thoughts on “Moşul vine mai devreme la fetiţele cuminţi :D

    • Merci :* galaxy s2 a avut Mihai :d Eu l-am ales pe-asta pt ca mi s-a parut foarte bun raportul calitate-pret si in plus,nu voiam sub nicio forma telefon doar cu touchscreen..m-a incantat tastatura usor de folosit,dar si faptul ca le avea pe amandoua..adica si butoane si touch 😀

      Like

Leave a Reply

