Până la 30 de ani …

Am găsit un fişier word care se numeşte aşa,ascuns bine printre multe foldere şi subfoldere din laptop-ul meu..Nu ştiu de unde l-am copiat,nu ştiu nimic despre existenţa lui,cert e că nu mi-l amintesc şi că în mod clar nu este scris de mine. 😀
Ba mai mult,am căutat puţin şi pe Google,însă niciun articol nu se potriveşte perfect cu ce am eu aici.Acestea fiind spuse,ce e găsit,e bun primit.Şi sună aşa frumoooos …

“ Până la 30 de ani,ar trebui să ai :
•Un fost iubit la care îşi poţi imagina că te-ai întors şi unul care să îţi amintească cât de departe ai ajuns. !!!
•O piesă de mobilier în condiţie bună,care să nu fi fost proprietatea nimănui din familie.
•Ceva perfect de purtat dacă şeful sau bărbatul visurilor tale vrea să te vadă într-o oră.
•O geantă,o valiză şi o umbrelă cu care să nu îţi fie ruşine să fii văzută în public.
•O tinereţe pe care s-o laşi mulţumită în urmă.
•Un trecut suficient de suculent încât să aştepţi cu nerăbdare să-l povesteşti la bătrâneţe.
•Conştientizarea faptului că într-o zi o să îmbătrâneşti-şi nişte bani puşi deoparte să-ţi finanţezi această vârstă.
•O adresă de mail,un număr de telefon şi un cont bancar pe care să nu le ştie nimeni în afară de tine.
•Un CV care să nu fie deloc înflorit.
•Un prieten care să te facă mereu să râzi şi un altul care să te lase să plângi.
•Un set de şurubelniţe,un burghiu şi un sutien negru,din dantelă. !!!
•Ceva ridicol de scump ce ţi-ai cumpărat,pur şi simplu,pentru că meriţi.
•Sentimentul că meriţi.
•O rutină de îngrijire a feţei,un program de fitness şi un plan pentru a face faţă altor câteva aspecte ale vieţii care nu se îmbunatăţesc după 30 de ani.
•Un start solid spre o carieră satisfăcătoare,o relaţie de care eşti mulţumită şi toate celelalte aspecte ale vieţii care vor deveni mai bune după 30 de ani.

Până la 30 de ani ar trebui să ştii :
•Cum să te îndrăgosteşti fără să te pierzi pe tine în “noi”.
•Dacă vrei să ai copii.
•Cum să îţi dai demisia.Să te desparţi de cineva şi să-ţi confrunţi un prieten,fără să strici o prietenie.
•Când să te străduieşti mai mult şi când să renunţi.
•Cum să săruţi într-o manieră care să comunice perfect ce ai vrea şi ce nu ai vrea să se întâmple apoi.
•Numele prim-ministrului ,al străbunicii tale şi al celui mai bun croitor din oraş.
•Cum să trăieşti singură ,chiar dacă nu îţi place . !!!
•Cum să îţi asumi ziua de naştere.
•Că nu poţi schimba lungimea picioarelor,lăţimea şoldurilor sau firea părinţilor.
•Că,deşi poate nu a fost cea mai perfectă ,copilăria ta s-a terminat. !!!
•Ce ai face şi ce nu ai face pentru dragoste şi bani.
•Că nimeni nu scapă cu faţa curată dacă fumează,bea,consumă droguri şi nu foloseşte aţa dentară mult timp.
•În cine poţi avea încredere,în cine nu poţi avea încredere şi de ce nu trebuie să o iei personal.
•Să nu îţi ceri scuze atunci când nu este vina ta .
•De ce se spune că viaţa începe la 30 de ani . “

Personal,nu sunt de acord decât cu câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să le am până la vârsta de 30 de ani.Acolo nu zice nimic de sănătate.În primul rând asta îmi doresc.Pentru mine,pentru familia şi pentru prietenii mei.

Părerea mea este că articolul pare un pic tristuţ.Îmi lasă impresia că spune povestea unei femei simple,neîmplinite,rămasă singură,fără nimeni aproape.În mintea mea e o bătrânică stând pe un balansoar,dar purtând o ţinută office şi high heels . :))

Voi ce credeţi ? 🙂

P.S. : ‘ !!! ‘  reprezintă un semn de exclamare asupra a ceea ce am crezut eu că este puţin exagerat sau că nu este necesar/irelevant ;))

P.P.S : Mi-am amintit ! Astăzi o sărbătorim pe verişoara mea prin alianţă (adică pe verişoara lui Mihai ).La mulţi ani,Aniţa !!! Numai gânduri bune am pentru tine ! Să ţi se îndeplinească toate dorinţele şi să ai parte de tot ce e mai bun şi mai frumos pe lumea asta ! Să rămâi aceeaşi domnişoară cu atât de mult bun-simţ şi să te bucuri de viaţă în fiecare moment ! Îţi mulţumesc şi pentru că mi-ai dat ocazia să îl supun pe Mihai unor chinuri groaaaaaazniceeee,obligându-l să facă atâtea poze ! :))) Je te fais plein de gros bisous,ma cherie! :*:*:*

 

Leave a Reply

