We are changing for the better…I did !

Având în vedere vremea de afară,nu am găsit un lucru mai bun de făcut decât să vizualizez ultimii mei 4 ani,în imagini.Un fel de refresh pentru minte.
Am început frumos cu anul 2007,care dealtfel,a fost un an plin pentru mine:liceu,primul boyfriend,escapade zilnice prin împrejurimi,excursii pe dealuri,diverse activităţi extraşcolare,vacanţă în Grecia,plajă la Mamaia,plus tabăra de la Bran.După cum am mai spus,un an plin,din toate punctele de vedere,dar unul dintre cei mai frumoşi ani din viaţa mea.
Însă nu despre asta vreau sa vorbesc acum.
Ajungând la anul curent,mi-am dat seama cât de tare m-am schimbat de atunci şi până acum.Poate o să vă gândiţi:”Ia uite-o şi pe-asta,pe ce lume trăieşte?Normal că s-a schimbat,au trecut mai mult de 4 ani de-atunci!” Da,aşa e,a trecut o bună perioadă de timp,însă credeţi-mă! Cunosc persoane care de mai mult de 10 ani,nu au reuşit să se schimbe absolut deloc.
Oare cum unii pot să se maturizeze şi alţii nu? Din punctul meu de vedere,acst proces are loc la nivelul creierului,al minţii.Asta ca să las deoparte constatările ştiinţifice cum că fetele s-ar maturiza mult mai repede decât băieţii.Dacă vrei să te schimbi,o s-o faci ! Indiferent de ce sex,rasă,religie,etc ai .Totul ţine de gândire.
Revenind.Eram conştientă de schimbarea mea într-o mare măsură datorită ultimului an,odată cu noua (şi ultima!)mea relaţie.Însă privind în urmă îţi dai seama de impact.Acum mă refer şi la schimbările fizice,să vezi cum ai crescut,cum te-ai înfrumuseţat sau urîţit,după caz.Eu am fost norocoasă! :)) Şi o să vă demonstrez asta prin poze ataşate,aferente fiecărui an 😉
Aşa că…ce te poate determina să te maturizezi ? Poate o s-o faci atunci când simţi nevoia de a fi luat în serios..de a fi considerat un adult,o persoană capabilă.Poate o să te schimbi de dragul unei prezenţe din viaţa ta.Stiţi ce ?Până la urmă nu mai contează motivele.Important e s-o faci.Iar dacă rezultatul e unul pozitiv,atunci eşti pe deplin îndreptăţit să te simţi mândru !
În concluzie,se pare că uneori e bine să răscoleşti trecutul ,ca să zic aşa 😀 O să-ţi dai seama de progrese şi o să te simţi mai bine stiind că ai devenit un om oarecum mai bun 🙂

Şi acum pozele …O sa le aleg pe cele mai reprezentative,ca sa puteti vedea si voi diferenta.
Don’t’ laugh too loud,pleeeeeease! :))

So,2007 :

2008

2009

2010

Siiiii..2011

Deci..cat de mult credeti ca m-am schimbat?:D

Leave a Reply

