Dans

Cineva a spus odata:”Dansul este o exprimare verticală a unei dorinţe orizontale.”(George Bernard Shaw)
Intotdeauna mi-a placut sa dansez.De cand eram mica si topaiam prin casa,dansul mi-a ramas in suflet.Nu am fost niciodata prea talentata(adica nu m-am facut remarcata nicaieri,Doamne Fereste!),insa consider ca ma misc destul de bine si ca am ritmul si dansul in sange.Mi-as fi dorit foarte tare sa ma inscriu la niste cursuri de dans.Dansuri latino-americane.Insa cand m-am hotarat intr-un final,am fost de parere ca sunt prea “batrana’ pentru ceva de performanta(17 ani).Nimic nu mi se pare mai frumos si mai erotic decat o pereche care se lasa in voia simturilor si doar..danseaza.Simt muzica,ritmul,se completeaza perfect si te fac si pe tine sa traiesti ceea ce exprima ei.Am urmarit cu placere filme ca “Honey”,”Save the last dance”,”Step up” si “Step up 2”,insa preferatele mele raman “Dance with me”,”Dirty Dancing Havana Nights” si “Take the lead”,tocmai pentru emotiile transmise.Restul mi s-au parut de umplutura.
Iar zilele trecute,urmarind pe youtube ceva filmulete,am gasit acest dans.Care mi-a atras atentia si mi-a placut fooarte mult.Nu stiu de ce,dar eu aveam o alta viziune despre cum se danseaza hip-hop,tocmai de aceea nu prea ma interesa.Nu pot spune ca acum sunt fana hip-hop,as prefera oricand o salsa/samba,insa cei doi mi-au atras atentia intr-un mod placut.

So..care e povestea voastra?va place sa dansati?ce stiluri de dans preferati?de ce?

One thought on “Dans

  1. Buna..si eu dansez de cand ma stiu..am 19 ani..am terminat si liceul..insa nu am facut niciun curs pana in momentul de fata. M-am decis acum sa incerc sa dau la unatc la coregrafie dupa ce iau bacu….insa..imi e cam frica pt ca am auzit ca vor petentii cei de acolo..si e greu…si cum eu in momentul de fata nu am nicio pregatire nici teoretica nici practica…

    Like

Leave a Reply

