Si…

Acum ceva timp,hoinarind aiurea pe net am intrat pe un site unde se gaseau poezii,proza trimise de amatori..ma gandesc.Nu-mi mai amintesc cum se numea.In fine..si acolo am descoperit ceva care mi-a placut foarte,foarte tare..ceva care mi se pare ca ma reprezinta.De parca l-as fi scris chiar eu..si innebunita,foarte entuziasmata,l-am aratat mai multor prietene in asteptarea parerii lor..dar nu cred ca nu au fost asa impresionate.Asa ca acum vi-l arat si voua..si cu aceeasi nerabdare astept parerea voastra!:)

eşti TU… eşti omul sufletului meu,
eşti esenţa mea.eşti cel care mă face să plâng la ore târzii
şi
cel care îmi redă zâmbetul. eşti visul meu.
eşti durerea mea şi alinarea totodată.
eşti omul către care mă îndrept când zbor sau când mă târăsc.
fără tine, mă pierd, mă destram… fără tine sunt doar una.
fără tine nu iubesc… fără tine am doar interese.
fără tine nu respect, doar cuceresc.
fără tine mă înnec în orgolii.
fără tine mă stric… mă destrăbălez… fără tine îmi pierd calea.
fără tine plâng şi acuz… fără tine nu cred
fără tine nu vreau nimic.
eşti TU şi asta mă ucide.
şi mă simt neputincioasă că nu te pot avea… şi caut alinarea în alte părţi şi devin tot mai seacă…
şi urăsc sentimentul acesta… urăsc că te vreau… urăsc că tânjesc după o îmbrăţişare
şi te caut şi te ascult şi te respect şi te venerez
şi mi-aş vinde sufletul pentru tine
şi mă distrugi când îmi vorbeşti dulce
şi urăsc când îmi dai sfaturi şi-mi spui să te uit.
şi mă laşi fără suflare
şi de multe ori te privesc şi iţi vorbesc câte în lună şi în stele
şi iţi sunt prietenă
şi iţi sunt alături
şi iţi spun că mi-a trecut
şi te privesc cu alta şi mor..şi înviu doar ca să te mai văd…
şi blestem şi întreb “de ce?”
şi strâng din dinţi şi din pumni… şi trântesc şi plâng şi adorm…
şi a doua zi o iau de la capăt … (Elisabeta Simon)

Leave a Reply

