PS:I love you

“Trebuie sa fac ceva ce chiar nu vreau sa fac. Dar pe care as vrea sa-l fac, ceea ce ma face sa nu vreau sa-l fac, cu atat mai mult cu cat mi se pare incorect, chiar daca e corect. Intelegi?

Fiind vacanta,frig afara,ieri m-am uitat la filme.Ne-am uitat la filme.Dupa ‘Twilight’ si ‘New Moon’,vizionate impreuna cu sora(13 ani) si verisoara mea(11 ani)(!!!),pe parcursul carora am suspinat,oftat si exclamat la unison ‘vai cat de frumos e Edward!’,’cat de minunat e Edward!’,’cat de incredibil e Edward’ si obisnuitul meu ‘ia-maaa acasaaaaaa!’,m-am hotarat ca e momentul ca imaginatia mea sa ia o pauza si sa urmaresc ceva mai..real.Care sa ma aduca cu picioarele pe pamant.

Asa ca am ales din mormanul de filme de pe birou ‘PS  I love You’.Stiam ca mai vazusem filmul.Dar cel mai probabil intr-o perioada in care eram superficiala,sau doar plictisita.Cert e ca nu ma impresionase prea mult.Nu-mi smulsese nici macar o lacrima.Insa acum a fost o altaaaa poveste.

Pentru cei care nu stiu filmul:

Cu toţii avem nevoie de un înger păzitor…

Unii dintre noi aşteaptă toată viaţa pentru a-şi descoperi sufletele-pereche, dar nu şi Holly (Hilary Swank) şi Gerry (Gerard Butler). Apropiaţi încă din copilărie, ei îşi terminau propoziţiile unul altuia şi păstrau un zâmbet pe buze chiar şi atunci când se certau. Nimeni nu şi-l putea imagina pe unul dintre ei în lipsa celuilalt. Dar într-o zi inimaginabilul se produce, iar moartea lui Gerry o devastează pe Holly. Însă, odată cu cea de-a 30-a zi de aniversare a sa, Gerry revine la viaţă, nu material, ci prin intermediul a 12 scrisori, câte una pentru fiecare lună a anului, care să o ghideze pe Holly în noua sa viaţă; fiecare scrisoare purtând epilogul “PS, I love you”.

Pe masură ce scrisorile sunt deschise, şi anul trece, Holly redescoperă fericirea şi forţa de a merge mai departe, cu ajutorul bărbatului care o cunoaşte mai bine decât oricine. Împreună cu prietenii şi familia sa gălăgioasă şi iubitoare, Holly reuşeşte să treacă peste momentul tragic din viaţa ei. Ea înţelege cât de preţioasă este viaţa pe care o trăieşte, cu ajutorul îngerului păzitor care o veghează.

Bineinteles ca la inceput am zambit privind certurile dintre cei doi,insa dansul ‘senzual’ al lui Gerry a fost cel care m-a dat pe spate!(2 pct ics!).Ca apoi sa observ ca actiunea se muta intr-un bar,unde vad cateva lumanari aprinse,toata lumea imbracata in negru si..o urna.Atunci s-a declansat ceva inauntrul meu.Am fost de acord cu asta si dupa 1 ora de plans incontinuu.Pur si simplu urmaream filmul si izbucneam in plans.Asta pana cand a venit mami in camera,mi-a zis ca nu sunt cu toate tiglele pe casa si-a plecat.Atunci am lasat-o mai moale cu plansul(adica incercam sa nu mai suspin atat de tare).Si stateam si ma gandeam.La nici un film nu am plans asa de tare.Nici macar la “Titanic’.Ceea ce reprezinta o realizare.Zic eu.Niciodata nu m-am considerat o persoana prea sensibila.Sunt aproape sigura ca niciodata nimeni in afara de familie nu m-a vazut plangand.Eu sunt tipa aia care zambeste tot timpul,face glume si-i inveseleste pe ceilalti.Dar in anumite situatii,trag cate o portie zdravana de plans.Din toate prostiile.Ca de exemplu atunci cand am plans sambata trecuta.Jelit cred ca e mai corect spus.Din cauza ca am gasit un pisoias la usa si mami nu ne-a lasat sa-l pastram(si va amintesc ca am 19 ani,nu 9!).Sau..nu ma uit niciodata la stiri..pentru ca nu pot sa fac asta fara sa plang.E prea multa durere,prea multe crime,accidente,boli,rautati si ma simt coplesita.Asa ca nu ma mai uit deloc.

Revenind la film,mi-a placut foarte tare si m-a impresionat profund.De aceea l-am inclus in ‘Top 5 filme preferate’.Povestea,jocul actorilor(nu cred ca puteau alege altii mai potriviti!) si felul in care m-am simtit eu vizualizand acest film.Te face sa te gandesti la cat de nedreapta e viata.Intr-o clipa ai totul,in a doua secunda nu mai ai nimic.Nimic care sa conteze.Insa trebuie sa-ti revii.Sa treci peste.Nu va fi usor,insa nu imposibil.

One thought on “PS:I love you

  1. that’s what i think about it too. Si cred ca la momentul respectiv, am plans si eu… poate nu cu bocete, dar stiu sigur sigur ca mi-a smuls cateva suvoaie-suvoiase de lacrimi. Actorii sunt incredibili. Si sunt perfecti pentru aceste roluri. Ma bucur ca ti-a placut filmul, si ma bucur ca stii sa zambesti 😉

    Like

Leave a Reply

